Vnaprej je treba zapisati, da Molnus trenutno podpira samo past kamere MG984.

Prednosti uporabe oblaka

Zastavimo si osnovno vprašanje, zakaj uporabljati oblak ? Pasti za kamere se prodajajo 10 let in šlo je tudi brez oblaka.

Odgovor je kratek. Oblak lahko uporabljate ali pa tudi ne. A če ga ne uporabljate, se oropate edinstvene možnosti, ki vam jo ponujajo samo najboljše pasti za kamere na trgu – preprosta in predvsem hitra nastavitev !

Če uporabljate oblak, imate težave z :

  • z nastavitvijo elektronske pošte za pošiljanje fotografij,
  • neskončna borba z nastavitvijo
  • in druge trike.

Skratka, oblak je nekaj dodatnega, kar dobite v ceni fotopasti. Hkrati je njegova uporaba brezplačna . Zakaj si torej ne bi malce olajšali življenja?

Poglejmo, kako preprosto je v resnici. Za vas smo pripravili zelo kratek vodič, kako vse nastaviti .

Zaradi enostavnosti bomo postopek razdelili na dve fazi:

Faza 1: Zaženite past kamere in nastavite podatke

Vstavite vse potrebno

Vstavite baterije, kartico SIM in kartico SD (vključeni v dobavo) v past kamere.

Prosim počakaj

Počakajte, da se prikaže moč signala .

Vstopite v meni

Z istoimensko tipko vstopite v MENI.

V meniju izberite zavihek z ikono oddajnika. Izberite Pošlji v – Molnus , Način. Od – Pošlji . In potrdi.

S tem izberete pošiljanje fotografij v oblak (Molnus) s takojšnjim pošiljanjem fotografij.

Nastavitev dostopnih podatkov do interneta

Označite, kot je prikazano na prejšnji sliki , Send to – Molnus in pritisnite OK. Z virtualno tipkovnico vnesite za T-mobile:

  • APN : internet.t-mobile.cz
  • Račun : gprs
  • Geslo : gprs

Če uporabljate O2 ali Vodafone, je APN: internet, pustite račun in geslo prazna. Shranite nastavitve na virtualnem zaslonu s tipko za shranjevanje (tukaj ni prikazana).

Dodatne nastavitve v meniju

V meniju izberite zavihek s kvadratnim simbolom, v izboru se pomaknite navzdol do menija Različica in pritisnite gumb V redu . Prikazale se bodo informacije o pasti kamere. Zapišite IMEI in kontrolno kodo .

Te podatke bo treba vnesti v Molnus po ustvarjanju računa. Po potrebi jih lahko vnesete tudi neposredno z LCD zaslona fotoaparata.

2. stopnja: Ustvarite račun na Molnusu

Drugi in zadnji korak je ustvariti račun v oblaku Molnus.

Registracija

Najprej kliknite gumb Registracija v zgornjem desnem kotu.

Izpolnite podatke:

  • E-mail : Vaš e-mail, pod katerega se boste prijavili.
  • Ime, Priimek : Ime in priimek.
  • Telefon : številka mobilnega telefona.
  • Naslov : Ulice.
  • Postal code, City : Poštna številka, mesto.
  • Država : Država.
  • Geslo : Heslo.
  • Ponovite geslo : potrditev gesla.

Ne pozabite označiti dveh spodnjih okenc . To zadeva obdelavo osebnih podatkov in pogoje uporabe oblaka. Na koncu kliknite gumb Registracija .

Obvestilo o uspešni registraciji

Molnus vam je sedaj poslal verifikacijsko številko na e-pošto, ki ste jo navedli ob registraciji, ki jo boste uporabili za verifikacijo. Sedaj vpišite svoj e-poštni naslov v vrstico Uporabniško ime in geslo spodaj v vrstico Geslo . Kliknite gumb Prijava .

Verifikacijska koda

Vnesite svojo aktivacijsko kodo in pojavilo se bo , ki ga boste našli v svojem e-poštnem sporočilu. Zapišite verifikacijsko številko v vrstico Verifikacijska koda in jo potrdite z gumbom Preveri .

Preverite vašo e-pošto

Tukaj si lahko ogledate, kako izgleda e-mail, ki ga Molnus pošlje ob registraciji.

Zaključek aktivacije računa

Če vidite to okno z naslovom Račun aktiviran , kliknite Nadaljuj , skoraj ste končali. Zdaj samo dodajte past kamere in lahko uživate v tej genialni rešitvi.

Domača stran v oblaku

Zdaj ste na domači strani oblaka Molnus. Zaenkrat je domača stran prazna , tukaj nimate dodeljenih nobenih pasti kamere. Če želite dodati past kamere, pritisnite gumb Registriraj kamero .

Dodajanje foto pasti

  • Ime kamere : Tukaj lahko poimenujete kamero, kot želite, na primer glede na lokacijo.
  • Model : tukaj izberite kupljeni model pasti kamere, v našem primeru MG984-30M.
  • IMEI : Vnesite IMEI, ki ste si ga zapisali prej.
  • Kontrolna koda : Vnesite kontrolno kodo, ki ste si jo zapisali prej.
  • Regija : Evropa.
  • Telefonska številka : mobilna številka kartice SIM, vstavljene v past kamere, v obliki +420xxxxxxxxx.

Če želite shraniti fotopast, kliknite gumb Registracija .

Nastavitve pasti kamere

Po shranjevanju fotopasti se prikaže domača stran, kjer je že viden seznam Kamera z možnostjo vnosa nastavitev fotopasti. Kliknite gumb Nastavitve .

Kaj je mogoče početi v oblaku?

Zdaj ste končali. Molnus še ni prejel nobene fotografije iz pasti kamere, kar se bo spremenilo v naslednjem koraku. Zdaj pa poglejmo, kaj lahko dejansko počnete v tem oknu. V stolpcu Splošno moramo urediti:

  • Ime: ime pasti kamere,
  • Model: Izbira modela
  • in potrditveno polje SMS Control : oddaljeno upravljanje prek SMS-a.

Če potrdimo polje in vpišemo številko mobilnega telefona kartice SIM v telefonsko številko kamere v vrstico Telefonska številka kamere , bomo lahko kamero ponastavili na daljavo.

Stolpec Foto & Video

Z uporabo drugega stolpca Photo & Video lahko s spustnim menijem ponastavimo skoraj vse parametre fotopasti. Vse te funkcije so opisane v uporabniškem priročniku.

Vedno vse preverite

Če se odločite spremeniti element, ne pozabite, da Molnus vedno pošlje celotno tabelo v past kamere. Pred pošiljanjem natančno preverite, kaj se bo spremenilo . Pošljete ga lahko s klikom na gumb Shrani nastavitve in pošlji v kamero .

Zaračunavanje SMS sporočil

Oddaljena administracija pošilja SMS sporočila iz Molnusa. Ta sporočila se zaračunajo in en SMS stane 2 kredita . Ko ga aktivirate, vam bo Molnus dal 300 kreditov brezplačno. Če vam jih zmanjka in želite še naprej uporabljati upravljanje na daljavo, morate dobroimetja dopolniti.

Prejem prve fotografije

Zdaj preklopite past kamere v način VKLOP . Foto past bo posnela sliko, jo shranila na kartico SD in čez nekaj trenutkov jo boste videli v Molnusu.

Na spletni strani Spy Shop poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Spy Shop
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.