Še 0.0 do brezplačne dostave

Servis Podaljšana garancija - Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €

Servis Podaljšana garancija - Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €
InStock
Na zalogi ( 10 )
16,90 €

Opozorilo

Največja dovoljena količina za ta izdelek je 100000.

Zaloga v skladiščih

Vrhunska storitev, ki bo podaljšala zakonsko enoletno garancijo izdelka za dodatno eno, dve ali tri leta. 

Podrobnosti izdelka

SERVIS PODALJŠANA GARANCIJA

Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €

Verjamete, da imajo sodobni izdelki kakšno "napako" in se po zakonsko predpisani dveletni garanciji pokvarijo?
Zavarujte se pred tem zakonom o soglasju! Samo to storitev morate kupiti skupaj z izdelkom.

S TO STORITVIJO PRIDOBITE PODALJŠANO GARANCIJSKO DOBO ZA KUPLJENO BLAGO.
ČE SE VAŠA NAPRAVA POKVARI TUDI PO ZAKONSKI DVELETNI GARANCIJI,
JO LAHKO UVELJAVLJATE NA ENAK NAČIN KOT PRI DVOLETNI GARANCIJI.


Podaljšana garancija začne teči prvi dan po koncu standardne zakonske dvoletne garancije za izdelek.
Storitev se vedno nanaša le na blago, za katerega je bilo kupljeno in za katerega prodajalec daje zakonsko garancijo. Za koriščenje kupljene storitve podaljšane garancije kupec postopa na enak način kot za standardno reklamacijo .

Podrobne informacije o storitvi podaljšane garancije najdete TUKAJ .

Če želite kupiti to storitev, jo preprosto dodajte v košarico kot vsak drug izdelek. Če naročate več artiklov s podobno ceno, nam v opombah naročila napišite, za kateri izdelek želite dodeliti storitev podaljšane garancije. Kupljena storitev je vedno povezana samo z enim produktom .

Opomba:

Storitev je na voljo samo strankam – potrošnikom (ne podjetnikom).

 

Informacije o navodilih v slovenščini

Rešujemo gozdove in privzeto ne tiskamo navodil. Lahko pa jih prenesete v zavihku " Priponke ".
Hkrati lahko najdete veliko nasvetov in trikov v rubriki Tehnični nasveti .

1) Kaj pomeni storitev podaljšane garancije?

Storitev Podaljšana garancija našim strankam omogoča podaljšanje standardne enoletne garancije za kupljeno blago še za eno leto, dve ali tri leta.

Storitev Podaljšana garancija velja vedno samo za izdelek, za katerega je bil kupljen in velja samo za blago, za katerega prodajalec daje zakonsko garancijo.

Nakup ene storitve Podaljšana garancija je vezana le na en kos kupljenega blaga.

 

2) Kdaj začne veljati storitev podaljšane garancije za izdelek?

Ta storitev začne veljati prvi dan po zadnjem dnevu standardne dveletne garancije . Standardna dvoletna garancija velja 24 mesecev od dneva prevzema kupljenega blaga.

 

3) Ali je možno storitev podaljšane garancije za izdelek urediti dodatno (torej pozneje kot ob nakupu izdelka)?

Storitev podaljšane garancije je mogoče kupiti samo skupaj z blagom, za katerega je ta storitev namenjena. Zato se o njem ni mogoče pogajati ločeno od nakupa blaga.

 

4) Kakšni so pogoji za uporabo storitve podaljšane garancije?

Pogoji za uspešno uveljavitev storitve podaljšane garancije so enaki kot za običajni zahtevek:

a) Izpolnitev in priložitev reklamacijskega protokola , v katerem je potrebno čim bolj podrobno opisati napako. Bolj podrobne informacije kot prejmemo od vas, hitreje bomo lahko obravnavali pritožbo. 

b)  Predložitev potrdila, računa ali drugega dokumenta,  ki dokazuje nakup zadevnega blaga z napako v trgovini spyshop skupaj z nakupom storitve podaljšane garancije. 

c)  Dostava blaga z napako , za katero je bila storitev podaljšane garancije kupljena pri uslužbencu spyshop. Reklamirano blago je treba oddati skupaj z vsemi rabljenimi dodatki oziroma posredovati tudi dostopne kode, gesla in druge prijavne podatke, potrebne za delo z napravo.

Stranka ima pravico do uporabe storitve podaljšane garancije

  • osebno v kateri koli podružnici Spyobchod.cz 
  • na daljavo  tako, da pošljete blago s katerim koli ladjarjem v naš oddelek za reklamacije

PRIVATE D.O.O. - pritožbe
tržaška cesta 297
1000 Ljubljana

Če blago pošilja prevoznik, blago skrbno zapakirajte, da se med transportom ne poškoduje.

 

5) Kako izgleda uporaba storitve podaljšane garancije?

Na podlagi strankine pooblaščene uporabe storitve podaljšane garancije bo stranki v garancijskem roku zagotovljena reklamacijska storitev pod enakimi pogoji kot standardna reklamacija .

 

6) Ali je storitev podaljšane garancije za izdelke mogoče uporabiti večkrat?

Storitev podaljšane garancije je možno večkrat uporabiti med njeno veljavnostjo .

  • V primeru, da se blago, na katerega se storitev nanaša, popravi v času trajanja podaljšane garancije, storitev ne preneha in se njen dogovorjeni rok ne spremeni.
  • V primeru, da se blago, za katerega je bila storitev zajeta, zamenja med obdobjem podaljšane garancije, storitev ne poteče in še naprej velja za nadomestno blago za preostalo obdobje.

Pri uporabi storitve podaljšane garancije kupnine blaga ni mogoče vrniti . Storitev velja samo za popravilo poškodovanega blaga, če popravilo ni možno, pa za zamenjavo blaga za enak ali višji ali naslednik modela.

 

7) V katerih primerih pravica do uporabe storitve podaljšane garancije preneha?

Pravica do uporabe storitve podaljšane garancije poteče:

  • Do konca zadnjega dne podaljšane garancije , tj. v primeru nakupa podaljšane garancije za 1 dodatno leto le-ta poteče 365. dan po preteku standardne dvoletne garancije.
  • Z odstopom od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh
  • Ob vračilu kupnine blaga v dvoletnem garancijskem roku.  V tem primeru se plačilo za podaljšano garancijo ne povrne

 

8) Kdaj ni mogoče uveljavljati zahtevka za storitev podaljšane garancije?

V času veljavnosti servisa Podaljšane garancije je kupec dolžan izdelek pravilno uporabljati v skladu z namenom uporabe in v skladu z navodili za uporabo ali podobno dokumentacijo proizvajalca za izdelek.

Zahtevek za storitev podaljšane garancije ni priznan v naslednjih primerih:

  • napaka na blagu, ki je nastala zaradi nepravilnega ravnanja z blagom s strani kupca ali tretje osebe
  • nepooblaščen poseg v blago
  • mehanske poškodbe blaga
  • nestrokovna montaža blaga
  • poškodbe blaga zaradi nepravilne uporabe 
  • napačno ravnanje z blagom
  • zanemarjanje ustrezne skrbi za blago
  • poškodovanje blaga z računalniškim virusom

Poleg tega storitev Extended Exchange ne velja za napake, ki jih povzroči

  • normalna obraba (npr. zmanjšanje kapacitete baterije med njeno uporabo v blagu),
  • zunanji vzroki (npr. prometna nesreča, udar ali drug mehanski ali toplotni vpliv, strela, nevihta, nihanje električnega toka, vdor tekočine itd.)

Če je na tehničnem pregledu s strani škodnega tehnika potrjena ena od naslednjih napak, se uporaba te storitve šteje za  nepooblaščeno  in zato te storitve v prihodnje ni več možno ponovno uporabiti. 

 

9) Ali lahko podjetniki koristijo tudi storitev podaljšane garancije za izdelke?

Stranka potrjuje, da se storitev podaljšane garancije lahko  zagotovi le potrošnikom – tj. fizičnim osebam  (nepodjetnikom); v nasprotnem primeru so zahtevki iz naslova storitve neiztožljivi.

 

10) Kako izbrati pravo varianto storitve podaljšane garancije?

Trenutno ponujamo storitev podaljšane garancije za izdelke v treh različicah, odvisno od cene izdelka, za katerega je storitev kupljena:

  • blago v vrednosti 84,95 € - 200 €
  • blago v vrednosti 212 € -  424,73 €
  • blago v vrednosti 425 € -  849 €

V dodatkih lahko vedno najdete pravo možnost za izdelek. V primeru naročila napačne variante  bo stranka obveščena o potrebi po spremembi variante te storitve  . Če te komunikacije ni mogoče izvesti (npr. zaradi neveljavne telefonske številke ali elektronske pošte),  bo celotno naročilo preklicano .

Vsaka različica ponuja kupcem možnost izbire želenega podaljšanega garancijskega obdobja, in sicer za 1, 2 ali 3 leta po standardnem dvoletnem jamstvu.