Servis Podaljšana garancija - Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €
Servis Podaljšana garancija - Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €

Servis Podaljšana garancija - Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €

Naša šifra:

Vrhunska storitev, ki bo podaljšala zakonsko enoletno garancijo izdelka za dodatno eno, dve ali tri leta. 

Veljavnost

Na zalogi
Dobavljivost: približno 0 dni
InStock
16,90 € 13,85 € + DDV
16,90 € 13,85 € + DDV

Podrobnejši opis

SERVIS PODALJŠANA GARANCIJA

Za blago v vrednosti od 84,95 € do 200 €

Verjamete, da imajo sodobni izdelki kakšno "napako" in se po zakonsko predpisani dveletni garanciji pokvarijo?
Zavarujte se pred tem zakonom o soglasju! Samo to storitev morate kupiti skupaj z izdelkom.

S TO STORITVIJO PRIDOBITE PODALJŠANO GARANCIJSKO DOBO ZA KUPLJENO BLAGO.
ČE SE VAŠA NAPRAVA POKVARI TUDI PO ZAKONSKI DVELETNI GARANCIJI,
JO LAHKO UVELJAVLJATE NA ENAK NAČIN KOT PRI DVOLETNI GARANCIJI.


Podaljšana garancija začne teči prvi dan po koncu standardne zakonske dvoletne garancije za izdelek.
Storitev se vedno nanaša le na blago, za katerega je bilo kupljeno in za katerega prodajalec daje zakonsko garancijo. Za koriščenje kupljene storitve podaljšane garancije kupec postopa na enak način kot za standardno reklamacijo .

Podrobne informacije o storitvi podaljšane garancije najdete TUKAJ .

Če želite kupiti to storitev, jo preprosto dodajte v košarico kot vsak drug izdelek. Če naročate več artiklov s podobno ceno, nam v opombah naročila napišite, za kateri izdelek želite dodeliti storitev podaljšane garancije. Kupljena storitev je vedno povezana samo z enim produktom .

Opomba:

Storitev je na voljo samo strankam – potrošnikom (ne podjetnikom).

 

Informacije o navodilih v slovenščini

Rešujemo gozdove in privzeto ne tiskamo navodil. Lahko pa jih prenesete v zavihku " Priponke ".
Hkrati lahko najdete veliko nasvetov in trikov v rubriki Tehnični nasveti .

1) Kaj pomeni storitev podaljšane garancije?

Storitev Podaljšana garancija našim strankam omogoča podaljšanje standardne enoletne garancije za kupljeno blago še za eno leto, dve ali tri leta.

Storitev Podaljšana garancija velja vedno samo za izdelek, za katerega je bil kupljen in velja samo za blago, za katerega prodajalec daje zakonsko garancijo.

Nakup ene storitve Podaljšana garancija je vezana le na en kos kupljenega blaga.

 

2) Kdaj začne veljati storitev podaljšane garancije za izdelek?

Ta storitev začne veljati prvi dan po zadnjem dnevu standardne dveletne garancije . Standardna dvoletna garancija velja 24 mesecev od dneva prevzema kupljenega blaga.

 

3) Ali je možno storitev podaljšane garancije za izdelek urediti dodatno (torej pozneje kot ob nakupu izdelka)?

Storitev podaljšane garancije je mogoče kupiti samo skupaj z blagom, za katerega je ta storitev namenjena. Zato se o njem ni mogoče pogajati ločeno od nakupa blaga.

 

4) Kakšni so pogoji za uporabo storitve podaljšane garancije?

Pogoji za uspešno uveljavitev storitve podaljšane garancije so enaki kot za običajni zahtevek:

a) Izpolnitev in priložitev reklamacijskega protokola , v katerem je potrebno čim bolj podrobno opisati napako. Bolj podrobne informacije kot prejmemo od vas, hitreje bomo lahko obravnavali pritožbo. 

b)  Predložitev potrdila, računa ali drugega dokumenta,  ki dokazuje nakup zadevnega blaga z napako v trgovini spyshop skupaj z nakupom storitve podaljšane garancije. 

c)  Dostava blaga z napako , za katero je bila storitev podaljšane garancije kupljena pri uslužbencu spyshop. Reklamirano blago je treba oddati skupaj z vsemi rabljenimi dodatki oziroma posredovati tudi dostopne kode, gesla in druge prijavne podatke, potrebne za delo z napravo.

Stranka ima pravico do uporabe storitve podaljšane garancije

  • osebno v kateri koli podružnici Spyobchod.cz 
  • na daljavo  tako, da pošljete blago s katerim koli ladjarjem v naš oddelek za reklamacije

PRIVATE D.O.O. - pritožbe
tržaška cesta 297
1000 Ljubljana

Če blago pošilja prevoznik, blago skrbno zapakirajte, da se med transportom ne poškoduje.

 

5) Kako izgleda uporaba storitve podaljšane garancije?

Na podlagi strankine pooblaščene uporabe storitve podaljšane garancije bo stranki v garancijskem roku zagotovljena reklamacijska storitev pod enakimi pogoji kot standardna reklamacija .

 

6) Ali je storitev podaljšane garancije za izdelke mogoče uporabiti večkrat?

Storitev podaljšane garancije je možno večkrat uporabiti med njeno veljavnostjo .

  • V primeru, da se blago, na katerega se storitev nanaša, popravi v času trajanja podaljšane garancije, storitev ne preneha in se njen dogovorjeni rok ne spremeni.
  • V primeru, da se blago, za katerega je bila storitev zajeta, zamenja med obdobjem podaljšane garancije, storitev ne poteče in še naprej velja za nadomestno blago za preostalo obdobje.

Pri uporabi storitve podaljšane garancije kupnine blaga ni mogoče vrniti . Storitev velja samo za popravilo poškodovanega blaga, če popravilo ni možno, pa za zamenjavo blaga za enak ali višji ali naslednik modela.

 

7) V katerih primerih pravica do uporabe storitve podaljšane garancije preneha?

Pravica do uporabe storitve podaljšane garancije poteče:

  • Do konca zadnjega dne podaljšane garancije , tj. v primeru nakupa podaljšane garancije za 1 dodatno leto le-ta poteče 365. dan po preteku standardne dvoletne garancije.
  • Z odstopom od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh
  • Ob vračilu kupnine blaga v dvoletnem garancijskem roku.  V tem primeru se plačilo za podaljšano garancijo ne povrne

 

8) Kdaj ni mogoče uveljavljati zahtevka za storitev podaljšane garancije?

V času veljavnosti servisa Podaljšane garancije je kupec dolžan izdelek pravilno uporabljati v skladu z namenom uporabe in v skladu z navodili za uporabo ali podobno dokumentacijo proizvajalca za izdelek.

Zahtevek za storitev podaljšane garancije ni priznan v naslednjih primerih:

  • napaka na blagu, ki je nastala zaradi nepravilnega ravnanja z blagom s strani kupca ali tretje osebe
  • nepooblaščen poseg v blago
  • mehanske poškodbe blaga
  • nestrokovna montaža blaga
  • poškodbe blaga zaradi nepravilne uporabe 
  • napačno ravnanje z blagom
  • zanemarjanje ustrezne skrbi za blago
  • poškodovanje blaga z računalniškim virusom

Poleg tega storitev Extended Exchange ne velja za napake, ki jih povzroči

  • normalna obraba (npr. zmanjšanje kapacitete baterije med njeno uporabo v blagu),
  • zunanji vzroki (npr. prometna nesreča, udar ali drug mehanski ali toplotni vpliv, strela, nevihta, nihanje električnega toka, vdor tekočine itd.)

Če je na tehničnem pregledu s strani škodnega tehnika potrjena ena od naslednjih napak, se uporaba te storitve šteje za  nepooblaščeno  in zato te storitve v prihodnje ni več možno ponovno uporabiti. 

 

9) Ali lahko podjetniki koristijo tudi storitev podaljšane garancije za izdelke?

Stranka potrjuje, da se storitev podaljšane garancije lahko  zagotovi le potrošnikom – tj. fizičnim osebam  (nepodjetnikom); v nasprotnem primeru so zahtevki iz naslova storitve neiztožljivi.

 

10) Kako izbrati pravo varianto storitve podaljšane garancije?

Trenutno ponujamo storitev podaljšane garancije za izdelke v treh različicah, odvisno od cene izdelka, za katerega je storitev kupljena:

  • blago v vrednosti 84,95 € - 200 €
  • blago v vrednosti 212 € -  424,73 €
  • blago v vrednosti 425 € -  849 €

V dodatkih lahko vedno najdete pravo možnost za izdelek. V primeru naročila napačne variante  bo stranka obveščena o potrebi po spremembi variante te storitve  . Če te komunikacije ni mogoče izvesti (npr. zaradi neveljavne telefonske številke ali elektronske pošte),  bo celotno naročilo preklicano .

Vsaka različica ponuja kupcem možnost izbire želenega podaljšanega garancijskega obdobja, in sicer za 1, 2 ali 3 leta po standardnem dvoletnem jamstvu.

 
 
 
 

Na spletni strani Spy Shop poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Spy Shop
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.